POZÍCIA: špeciálny pedagóg s prvou atestáciou
MIESTNOSŤ: č. 302
TEL.: 038/285 0905
POZÍCIA: špeciálny pedagóg s prvou atestáciou
MIESTNOSŤ: č. 302
TEL.: 038/285 0905
PaedDr. Andrea Beveláguová
Špeciálny pedagóg s prvou atestáciou
Motto mojej práce: ,,Jediný univerzálny návod na výchovu detí je láska.ˮ(Z.Matějček)
Vzdelanie
Rigorózne konanie, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, katedra špeciálnej pedagogiky
I. atestačná skúška, MPC Trenčín 2019
Špeciálna pedagogika, poradenstvo a pedagogika mentálne postihnutých, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, 2014
Odborná prax
Špeciálny pedagóg CPPPaP Partizánske od roku 2015 po súčasnosť
Špeciálny pedagóg SCŠPP Topoľčany, 2014 – 2015
• Špeciálnopedagogická diagnostika detí a žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia, s poruchami aktivity a pozornosti, detí a žiakov s poruchami autistického spektra.
• Raná diagnostika detí od 2 do 5 rokov a realizácia stimulačných programov na podporou oslabených oblastí vývinu.
• Reedukácia ťažkostí u detí a žiakov so symptómami špecifických vývinových porúch učenia, s ťažkosťami v oblasti pozornosti, alebo správania sa a edukatívno-behaviorálne intervencie pre deti a žiakov s poruchami autistického spektra.
• Rozvíjajúce programy pre deti s odloženou školskou dochádzkou.
• Metodické vedenie školských špeciálnych pedagógov, konzultácie pre rodičov a pedagógov.
• Realizácia preventívnych programov v materských, základných a stredných školách, prednášky pre žiakov, učiteľov a rodičov.
• Certifikovaná Sindelar trénerka- diagnostika a terapia čiastkových funkcií (Metóda Dr. Brigitte Sindelar).
Bezpečnosť detí a žiakov v digitálnom priestore (Ako sa brániť manipulácii a hoaxom v online prostredí), NIVaM Bratislava
Krízová intervencia v prostredí škôl a školských zariadení, ARTEA o.z., PhDr. Nora Gavendová
Kognitívne behaviorálne prístupy v poradenskej praxi a ich využitie u detí a adolescentov s vývinovými poruchami učenia a reči a s poruchami správania, ABC Slovenský inštitút pre výcvik v KBT, doc. PhDr. Miloš Šlepecký, CSc.
Rozvoj digitálnej gramotnosti pedagogických a odborných zamestnancov, Softimex Lubeník
Rozvíjanie kompetencií pedagogických a odborných zamestnancov v oblasti verbálnej a neverbálnej komunikácie, Softimex Lubeník
Integratívny korekčný program pre deti s ADHD, Artea o.z., PhDr. Nora Gavendová
Klíma triedy/ skupiny- dôvera, bezpečie a prijatie všetkých bez rozdielu, MPC Bratislava
Tvorba inkluzívnej kultúry školy a školského zariadenia z pohľadu pedagogických a odborných zamestnancov- východiska tvorby inkluzívneho prostredia triedy a skupiny, MPC Bratislava
Prevencia a eliminácia prejavov násilia a šikanovania žiakov v školách a školských zariadeniach, MPC Bratislava
Vyvodzovanie a nácvik algoritmu čítania a písania u žiakov s PAS v kombinácii s mentálnym postihnutím, 3 lobit o.z., PaedDr. M. Magová, PhD.
Preventívny program Aby sme si rozumeli, POINTRE o.z., PaedDr. Alena Mateášiková
Deficitiy čiastkových funkcií ako príčina porúch učenia a správania, Modul 1,2,3,4,5 Centrum Dr.Sindelar, s.r.o., PaedDr. Petra Arslan Šinková
Vplyv raného detstva na vývin mozgu a správania, Inštitút rodinnej terapie a terapie vzťahovej väzby, PaedDr. Dušana Priehradná
Preventívny program Kozmo a jeho dobrodružstvá, Centrum slniečko, Mgr. Mariana kováčová, PhD.
MABEL- multijazyková batéria testov čítania, písania a ich prediktorov, Paneurópska vysoká škola n.o., prof. PhDr. Marína Mikulajová, , CSc.
Metóda dobrého štartu, Poradňa pre poruchy učenia, PaedDr. Silvia Stanová
Diagnostika H-T-P/ hous- tree- person test, Inštitút rodinnej terapie a terapie vzťahovej väzby, PaedDr. Dušana Priehradná
Program na rozvoj pracovného tempa ROPRATEM, Chytré hraní, Mgr. Dagmar Ženková, Mgr. Iva Kopecká
Kurz Ja na to mám, Happy family, doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD.
Romológia- Rómska kultúra, prístupy pomáhajúcich profesií v práci s etnickými menšinami, UKF v Nitre, prof. PhDr. René Lužica, ArtD. , prof. RNDr. Libor Vozár, CSc.
Tréning fonematického uvedomovania podľa D. B. Eľkonina, Dialóg spol. s.r.o., prof. PhDr. Marína Mikulajová, CSc., PaedDr. Zita Sümegiová
Základný kurz Hejného vyučovacej metódy, Indícia n.o., Ing. Peter Halák
KUPOZ stupeň Junior, KUPROG cz, Mgr. Barbora Krankusová
Čí(s)ta- súbor diagnostických skúšok, UKF Nitra, doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD, Mgr. Alena Litvik Dufeková
Úvod do HANDLE prístupu, The Handle Institute, Mgr. Jana Baptie, Mgr. Paul Baptie
Jak naučit žáky myslet a učit se- seminář k rozvoji kognitivních dovedností podle prof. R. Feuersteina, ATC metod prof. R. Feuersteina, Praha
Neurofyziologické príčiny zlyhávania vo výchovno-vzdelávacom procese u detí so ŠVVP, Balans Kremnica, Mgr. et Mgr. Viera Lutherová
Kurz posunkového jazyka, Nadačný fond Telekom, Tatiana Svrčková
Detská agresivita- kam až to môže zájsť?, Portál Slovakia, PhDr. Jan Svoboda
Tréning jazykových schopností podľa Eľkonina pre deti so sluchovým postihnutím, Paneurópska vysoká škola, prof. PhDr. Marína Mikulajová, , CSc., Mgr. Ivana Nováková
Edukatívno-behaviorálne intervencie v práci s klientom s PAS, CVI Žilina, Mgr. Oľga Rajecová, Mgr. Marcela Šimurková